6 decembrie, 2007

Scrie

Posted in eu simt...tu?, i was wondering..., Pentru familie/prieteni, zambarescu:):):) la 11:14 pm de miruna

Acum ca s-au tradus comenzile de pe WordPress in romana cand vad optiunea Scrie ma trec fiorii.Am impresia ca WordPress-ul imi spune ce trebuie sa fac.De fapt nu.Imi da un ordin.Butonul Scrie e un dictator necrutator care se asteapta sa ii fiu supusa in orice moment.De asta scriu si acum…Scriu fara pauze prea mari pentru ca stiu ca voi putea sa plec de pe scaun numai dupa ce imi voi fi indeplinit misiunea de a scrie.Asa ca scriu in continuare sub supravegherea clara a optiunii de a Scrie.Scrie!

Incerc totusi sa nu mai fiu atat de paranoica.Am observat ca devin paranoica atunci cand se apropie o perioada aglomerata dpvd scolar.De exemplu saptamanile ce urmeaza sunt groaznice.Iar cel mai rau e ca n-am agenda (chestiuta aia cu oaia nu se pune ca agenda).

Hm…Deci:

10 Decembrie-teza la mate
13 Decembrie-teza la fizica(daaaaa…stiu!)
14 Decembrie-teza la romana si Conceeeert
15 Decembrie-olimpiada de fizica si bal
17 Decembrie-teza la engleza
19 Decembrie-teza la info
20 Decembrie-test final BritTeen.

Am pierdut eu ceva sau pur si simplu ma sufoc in lipsa de timp liber?Sau poate sunt doar pedepsita ca saptamana asta nu prea am fost la toate orele:D.

Pana una alta lucrurile au inceput sa mearga din ce in ce mai bine.Imi vad casa impaianjenita de geamantane imense, semn ca avem multe haine.In apartament se tot fataie tot felul de persoane care se ofera sa imi cumpere ba apartamentul, ba masina de spalat, ba frigiderul,ba televizorul, ba mobila, ba…Ba nu!Eu nu va dau nimic!N-aveti decat sa va luati masina de spalat nou nouta de la Altex-e ieftina.Masina in care mi-au fost mie spalate hainele nu e de vanzare!N-ati fost voi alaturi de ea in fiecare moment in care aproape ca isi lua zborul daca te ghidai dupa zgomotele pe care le facea.Si oh, ia-ti in momentul asta mana de pe frigiderul in care mi-am tinut eu ciocolata atatia ani.Si nici televizorul pe care abia l-am mai deschis in ultimul an nu e de vanzare, sa-ti fie clar!Iar mobila?!Nici macar sa nu iti treaca prin cap ca o vei capata!S-o crezi tu ca imi iei mobila care miroase a trandafiri din casa.N-are nicio treaba cu tine, tu mereu ai urat trandafirii, esti alergic si daca nu, incepi chiar in momentul asta sa fii!

Insa lucrurile merg bine, vorbesc serios…Chiar daca mi se cam vinde viata, eu zambesc.Nu ma crezi?Nu imi pasa.Dar zambesc…Haaa, si cat zambesc.Cat rad…Si cat ma bucur…Mereu!Daca nu ma crezi intreab-o pe Ana.Cat radem in ore…haaaa!Nici nu visezi tu sa fii la fel de fericit ca mine…La fel de norocos.

Si ia-ti mana de pe pisica!Nu ti-o dau si pace!Iar de cuptorul cu microunde nici sa te apropii!E nou nout si mi-a fost mereu alaturi cand am incalzit laptele!Profitorule, pleaca de aici!

Bun revenind, se apropie Craciunul si imediat va veti da seama de ce sunt atat de fericita.Stiu ca sunt Grinch si va tai pofta de massuri si de statusuri cand ninge, dar, jur, ador Craciunul.Nu neaparat pentru motivul celebrararii, dar pentru ca e atat de frumos sa daruiesti si sa ti se daruiasca.L-o-v-e-l-y.Nu, bineinteles, nu faci cadouri ca sa iti demonstrezi apropierea spirituala de cel caruia ii daruiesti.Hai sa nu fim ipocriti ca nu e asa…Faci cadouri ca sa vezi expresia, fie ea sincera sau falsa, de pe fata celui care primeste.In momentul acela te simti atat de util si de iubit, mai mult decat in momentul in care primesti o imbratisare (iar daca mai primesti si o imbratisare e perfect).Si bineinteles e extraordinar sa primesti cadouri de la cei la care te asteptai mai putin si bineinteles tot prin cadouri se iarta mereu.Fas-ci-nant…Si cel mai dragut e ca facem Secret Santa.De fapt nu mai e asa secret…Cu totii stim care cui ii ia cadou, dar ideea e ca daruiiiiiim.De abia astept sa merg sa cumpar cadouri.Imi mai trebuie si fonduri, dar se rezolva.

Acum intelegi de ce sunt atat de fericita?Si fericirea mea nu e topita nici macar de ploaia asta enervanta si nu e inghetata nici de aerul asta rece si…ei bine cand mi se strica umbrela in centru in plina furtuna parca imi dispare fericirea, dar cand intru in liceu la caldura apare la loc.

Ia mana in momentul asta de pe canapea!Tu nu vezi ca e zgariata de pisica si ciupita intr-un colt?Ei, te-ai jucat tu cu pisica pe ea de s-a zgariat in halul asta?Si tot tu ai fost cel care si-a taiat unghiile cu tot cu pielea de pe canapea?

Deci da…totul merge bine. Mai putin Winampul ca nu imi arata Playlist Editorul.Dar eu sunt bine.Perfect…Totul e bine si sunt calma.Mai putin cand telefonul lui tata suna in continuu, el il aude si nu raspunde.Dar eu sunt calma.Inspiiiiir si expiiiiir.Sunt calma…Sunt…

Hugs,

Miruna.Miruna cea calma…

Mood Today: Anberlin – The Feel Good Drag

Owh, Mos Nicolae fericit?Sau cel putin Hanukkah fericit?Sau…?Happy Hanukkah!Happy…?Happy whatever.Happy whenever.

Ah si nu l-am facut pe prof azi:)).Totusi mi se pare haios:)).Foarte:)).Si ma simt destul de flatata:D.Asta se intampla daca imi gadilati orgoliul:D.

9 comentarii »

  1. Despina said,

    Baftă la tezele alea multe! Și, așa, fii rea, nu da nimănui lucrurile tale. 😀

  2. miruna said,

    Multumesc!Si nu le dau, nu le dau si nu le dau!:D

  3. Cineva said,

    ce bine că am scăpat de școală 😀

  4. Alexa said,

    Frumos.
    Sunt incapabila de o alta remarca, dupa o zi atat de epuizanta.

  5. miruna said,

    @cineva-ce bine ca ai scapat de scoala…:-<
    @alexa- eu ma multumesc si cu „frumos”:D.

  6. lunatiku said,

    am sa citesc maine ce ai scris ca acu mor de somn. commentu l-am lasat ca sa stii cam am vazut ca ai scris =)) altough tarziu :-„

  7. miruna said,

    e un pas inainte:)).Dar daca n-o sa iti placa ce-am scris sa stii ca nu iti sterg comentariu, e problema ta:)).

  8. lunatiku said,

    Succes la tezele alea, nu ca ar fi cine stie ce 😛

    Mai degraba ii lasi sa iti ia lucrurile, dar cu o conditie: sa te ia si pe tine si tot cei dragi. Asa, nimic rau nu se mai poate intampla

  9. Mami said,

    Atata vreme cat mai ai de stat in sanul familiei,iti promite mami ca voi strecura picaturi parfumate (din trandafiri sau ce vei vrea tu…) prin acele lucruri noi ce vor intra in viata noastra ca sa nu iti para atat de straine!Asta pentru ca esti atat de sensibila la mirosuri….
    Iar lucrurile trebuiesc innoite din cand in cand,raman doar amintirile in legatura cu ele, asa ca bine veti veni Lucruri Noi in viata noastra!!!


Lasă un comentariu